Monday, June 25, 2007

چرا شیخ جعفر مجتهدی ، جان اف کندی را کشت

... اما ننوشت که چرا شیخ جعفر مجتهدی ، جان اف کندی را کشت !
شرح این آتش جانسوز نگفتن تا کی ـ سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی ؟!
در کتاب لاله ای از ملکوت ، ج 1 ، ص 258 و 259 خوانده اید که جان اف کندی ( رئیس جمهور اسبق آمریکا ) با تصرف و کرامتی از مرحوم شیخ جعفر مجتهدی کشته شد ، افسوس که در آن کتاب علت این کار شیخ جعفر مجتهدی رضوان الله علیه گفته نشده ! و همچنین بیان نشده که آن شخصی که با [ انگیزش ] و تقویت شیخ جعفر مجتهدی دست به این کار زد ، چه کسی بود ؟
اما بنده از یکی از مشایخ دامت برکاته شنیده ام که سبب بر آشفتن و خشم جناب شیخ جعفر بر جان اف کندی ، این بود که وی در آن روزها و در پی قیام مرد گمشده قالب ، حضرت امام خمینی رضوان الله علیه اهانتی به ایشان کرده بود و مرحوم شیخ جعفر مجتهدی از اهانت وی به خشم آمده بود و کندی را آن گونه به مجازات رساند .
و این هم لطافتی از مرحوم مجتهدی بود که برای ظهور دادن چنین کرامت و تصرفی ٬ به مدرسه فیضیه ( خاستگاه امام راحل ) تشریف آوردند و در آن جا دست به این کار زدند که برقرار باد مدرسه ی فقه صادق آل محمد علیهم السلام !
اما معرفی کسی که با [ انگیزش ] و تقویت مرحوم مجتهدی ٬ جان اف کندی را کشت ، بهتر است هنوز رازی باشد در سینه ها ! ... تا چه زمان بتوان آن را هم بیان کرد ! و این نکته هم گفتنی است که شخصی برای یافتن قاتل کندی ٬ شروع به تحقیق کرد اما وی هم به طرز مرموزی کشته شد و شخص دیگری برای یافتن قاتل آن محقق ٬ دست به تحقیق زد ٬ اما وی هم مرموزانه کشته شد و اکنون پرونده ی قتل جان اف کندی ٬ پرونده ای است که همگان از پیگیری آن می ترسند !
بله ؛ اهانتی به خمینی کبیر ، خشم مردان خدا را بر می انگیخت و چه واکنشها که در برابر آن نمی کردند ! اما آیا ما قدر استقلالی که وی برای ایران به ارمغان آورد ٬ دانستیم ؟ آیا از آن در جهت گسترش اسلام ناب بهره بردیم ؟!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
عبارتهای شگفت مرحوم جعفر آقا مجتهدی در باره ی مرحوم امام خمینی را می توانید در ز مهر افروخته ٬ ص ۱۰۶ ( البته از چاپهای دوم و سوم ) بخوانید .

No comments: